کلاه شنا SS-05

65,000 تومان قیمت تقریبی این محصول است. لطفا تماس بگیرید

توضیحات

کلاه شنا

کلاه شنا یکی از مهترین وسایل شنا است که هم برای بهداشت فردی شناگران و هم بهداشت استخرها بسیار مهم می باشد. از لحاظ بهداشتی به بانوانی که موهای بلندی دارند، کمک زیادی می‌کند. جلوگیری از خیس شدن موها با آب و کلر محلول در آن، که باعث تخریب ساختار و تغییر رنگ مو می‌شود. علاوه بر این در شنای حرفه ای ، کلاه شنا وسیله ای برای افزایش سرعت شناگر در مسابقات بوده و به همین دلیل تمام شناگران حرفه ای از کلاه شنا استفاده می کنند. استفاده از کلاه در هنگام شنا به افراد مبتدی نیز اعتماد به‌نفس بالایی می‌دهد.

 آموزش نحوه پوشیدن کلاه شنا

۱. برای موهای بلند بهتر است ابتدا آنها را با یک کش مو کاملا جمع کرده و ببندید. هرچه موهایتان را بالاتر ببندید کشیده شدن مو بعد از پوشیدن کلاه کمتر خواهد بود.
۲. بهتر است قبل از پوشیدن کلاه موهایتان را خیس کنید، زیرا خیس  کردن مو از کشیده شدن و به هم چسبیدگی مو در زیر کلاه جلوگیری می کند.
۳. کلاه شنا را از درون باز کنید و دیواره داخلی کلاه را با ریختن مقداری آب کمی خیس کنید. دو دست خود را از دو جهت مخالف داخل کلاه قرارداده و سعی کنید کلاه را کاملا باز کنید و حالت کلاه را طوری بگیرید که خط کلاه در امتداد فرق سر شما باشد.
۴. سر خود را به سمت پایین خم کنید و قسمت جلوی کلاه را وسط پیشانی قرار داده و کلاه شنا را به صورت همزمان از دو سمت روی سر خود  تا پشت سر بکشید و دستانتان را از طرفین کلاه آهسته خارج کنید. بعضی از شناگران دوست دارند گوش هایشان زیر کلاه قرار بگیرد و برخی دیگر خیر، انجام اینکار کاملا سلیقه ای است و به راحتی شناگران مربوط است.

روش دوم برای پوشیدن راحت تر کلاه

در این روش باید از فرد دیگری کمک بگیرید. ابتدا مرحله یک و مرحله دو که در بالا توصیح داده شد را انجام دهید. سپس کلاه شنا را برعکس کرده و داخل آن را کاملا از آب پر کنید، روی زمین بنشینید و فرد کمکی شما در حالت ایستاده کلاه را روی سر شما تنظیم کند و در حالی که دو طرف کلاه پر از آب را در دست دارد از ارتفاع رها کند طوری که به طور مستقیم روی سر شما فرود بیاید. به دلیل وزن آب کلاه روی سر برگشته و بر روی سر شما قرار میگیرد، البته این روش نیاز تمرین دارد اما راه حل مناسب و سریعی برای پوشیدن راحت کلاه است.

کلیدواژه های مرتبط :
کلاه شنا پفکی ، کلاه شنا پارچه ای ، قیمت کلاه شنا سیلیکونی ، قیمت کلاه شنا زنانه ، کلاه شنا فاکس ، قیمت کلاه شنا پارچه ای ، قیمت کلاه شنا ارزان ، خرید کلاه شنا ضد آب

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

شناسه محصول: SS-05 دسته: ,