کوله پشتی دخترانه سنتی KL-10

220,000 تومان قیمت تقریبی این محصول است. لطفا تماس بگیرید

چهار رنگ متنوع
ساخت چین
جنس تمامی کوله‌های طرح‌دار پارچه کتان است

زمان موجودی را در اینستاگرام پیگیری کنید!

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

خرید کوله پشتی دخترانه سنتی

کوله پشتی دخترانه سنتی KL-10 یکی از محصولات فروشگاه اینترنتی ورزشی ارزان است که در 4 رنگ طراحی شده است. جنس تمامی کوله پشتی ها از پارچه کتان است. شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود،  یکی از رنگ‌های آن را برای خرید کوله پشتی دخترانه سنتی انتخاب کنید.

پس از خرید کوله پشتی دخترانه سنتی شما باید به خوبی از آن مراقبت کنید تا بتواند چندین سال دوام بیاورد. به همین دلیل در ادامه چند نکته با به طور خلاصه برای مراقبت از کوله پشتی خواهیم گفت.

شما ممکن است پول زیادی برای خرید یک کوله پشتی خرج کرده باشید. اگر نتوانید به خوبی از کیف، ساک یا کوله پشتی خود نگه‌داری کنید، مجبور می‌شوید مجددا همان مبلغ را برای خرید کوله پشتی هزینه کنید. پس از خرید کوله پشتی دخترانه سنتی یا هر نوع کوله پشتی دیگر سعی کنید چند نکته کوچک زیر را رعایت کنید.

چگونه از کوله پشتی خود مراقبت کنیم؟

  • سعی کنید مواد روغنی یا نفتی را در کوله پشتی خود قرار ندهید. در صورت اجبار هم مطمئن شوید که به خوبی و کامل بسته بندی شده باشد.
  • در صورتی که کوله پشتی شما کثیف شده بود، با آب ولرم و صابون آن را بشوئید. به هیچ وجه آن را داخل لباسشویی نیندازید. اگر جنس کوله پشتی شما ضد آب باشد، با این کار پس از مدتی از بین خواهد رفت.
  • بهتر است برای کوله خود یک کاور تهیه کنید. در این صورت از خیس شدن یا کثیف شدن آن جلوگیری می‌کنید.
  • اگر در طی سفر یا تفریح، کوله شما دچار پارگی شد، سعی کنید در اولین فرصت ممکن آن را تعمیر کنید.
  • و نکته پایاتی درباره محافظت کوله پشتی این است؛ پس از بازگشت از سفر یا تفریح کوتاه مدت، سعی کنید وسایل یا لبا‌س‌های خیس و مرطوب را سریعا از داخل کیف تخلیه کنید تا باعث کثیفی کوله پشتی شما نشود.

نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

شناسه محصول: KL-10 دسته: ,